Sneeuw

Geschreven door

in

Het is koud buiten en inmiddels is de eerste december sneeuw gevallen. De eerste cavia’s zijn de sneeuw maar eens gaan inspecteren. Natuurlijk hebben we daar foto’s en een klein filmpje van gemaakt.